فقط باش

عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا

از تمام این دنیا، چشم های تو مرا کفایت می کند. دوستت دارم مهربانم

فقط باش


وجــــودت را بر مانــدگارترین ستـــون خوبیها مینگارم

 تا بدانــــی یادت برایم همیشه عزیـــــز بوده

 و تا همیشه عزیــــز خواهد ماند...
 
نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم

وقتی می خوابم دوستت دارم 
 
وقتی صدایی می آید دوستت دارم

وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت. همیشگی شده اي

چـــترت را کنار بگــــذار   دســـتانم را بگـــیر

بگذار در زیر باران رحـــمت خدا   هر دو خیس شویم

بگذار هر دو بخندیدم
 
بر قطـــراتی که بر صورتمان می لـــغزند 

و می رقصند

بذار فال گوش بگــــویم

لذت بــــوســه در باران

دو چـــندان است ...




باش فقط باش
 
همــــین ...

هر جا هستی فقط باش

تا در هوایت نفسی تازه کنم ...




نظرات شما عزیزان:

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت10:40---8 خرداد 1393
یکی در ارزوی دیدن توست



یکی در حسرت بوییدن توست



ولی من ساده و بی ادعایم



تمام هستیم خنیدن توست
تنها خطای زندگیم عشق بود و بس. پس رو کن به من قشنگ ترین اشتباه من


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:50---6 خرداد 1393
پشه کلا ۱۴ﺳﺎﻋﺖ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ

ولی ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ۱۴ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮﻩ ﭘﺎﺭﮎ ، ﺑﺮﻩ ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎﭖ ، ﺑﺮﻩ ﺍﺳﮑﯽ

ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ منو ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻪ !

بدبخت عقده ای …
پاسخ: ههههههههههههههههههههههههههههه


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت14:03---4 خرداد 1393
شــیـریـن آنـقـدرهـا هــم شــیـریـن نـبــود . . . ! امــا فــرهـاد بــرایـش کـــــــوه کـنـد . . . امـــروز شـیـریـن تــریــن شـیریـن هــم کـه بـاشـی ، هـمـیـن کـه فـرهـادت هــوایـی نـشـود انـگاری کــوه کـنـده اســت . . . !

amirhossein
ساعت14:17---26 ارديبهشت 1393
برایــــم کــَـف زدنــــد ، در آغوشـَـم گرفتنــــد …





تاییــــد و تشویقــَـم کردنــــد ...





کــــه آخــر فرامــ.ــوشتــــ کــــــردم …





دیگــــر تــــا ابـ.َـد بر لـَـبانــــم





لبخنــدی تــَـصنعـی مهمـــــان استــــ …





امــــا بیــن ِ خــودمـــــان باشــد …





هنــوز تنهــ.ــا عزیــــ♥ـــــزم تــ…ُــو هسـتــی .........!


atefeh
ساعت17:18---21 ارديبهشت 1393
وقـتـے حـس میڪنم …



جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .



تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …



از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !



تـو بــاش !!!



هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ




الیـــ♥ـ ـکا
ساعت4:26---15 ارديبهشت 1393


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت4:23---15 ارديبهشت 1393

لذت بوسه در باران عایا؟ نمیدانم یادت باشد در باران لذتش را بچشیم لذت بوسه در آفتاب که زیبا بود

هستم دیگه


پاسخ: باشد حتما خانومي بووووووووووووس.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب: تقديم ب تنها عشق واقعيم,, ] [ 18:1 ] [ عـ♥ـمـ♥ـاد ] [ ]